پیشنهاد سردبیر

جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات علیه مواضع رژیم صهیونیستی، بار دیگر آشیانه توپخانه دشمن صهیونیستی در جولان اشغالی را هدف حمله قرار داد.

حزب‌الله بار دیگر آشیانه توپخانه دشمن در جولان اشغالی را هدف قرار داد

حزب‌الله اعلام کرد که رزمندگان این جنبش بار دیگر آشیانه دشمن در «الزاعوره» واقع در جولان اشغالی را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که مستقیما به هدف اصابت کرد.

در همین ارتباط رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که آژیرهای خطر در «شعار یشوف» واقع در اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین تجهیزات جاسوسی در پایگاه «رویسات العلم» در تپه‌های کفرشوبا را با موشک هدایت‌شونده هدف قرار داده و آن را منهدم کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز همچنین از وقوع آتش‌سوزی در چند منطقه در شمال جولان اشغالی در نتیجه حمله راکتی از لبنان خبر دادند.

حزب الله لبنان امروز همچنین از حمله پهپادی به سامانه فنی پایگاه صهیونیستی «المالکیه» و پایگاه «المطله» و حمله راکتی به مقر گردان‌های زرهی رژیم صهیونیستی وابسته به تیپ ۱۸۸ در پادگان «راویه» خبر داد.

 ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست هر از چندگاهی در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز حملات به غیرنظامیان این کشور را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات، حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.